onsdag 14. september 2011

Jul og bursdag samtidig :)










En veldig, veldig snill dame tok kontakt med meg og spurte om jeg ville ha noen "rare ting" fra 70-tallet (som hun selv sa det). Mitt svar var selvføgelig JA.
Hun bor ikke en gang i Oslo men tilbød seg likevel å kjøre tingene hjem til meg. Som hun selv sa, ville hun vite hvor skattene hennes skulle havne. I går fikk jeg telefonen jeg hadde vente på så lenge, hun var på vei til Oslo! Da jeg omsider fikk posene begynte jeg å juble, det første jeg så var dette helt fantastiske prikkete sengetøyet 1 i rødt og 1 gult...og jeg pakket  ut tingene en etter en med et bredt smil om munnen... tenk at det går an å gi bort  Turi Design porselen... dette her var som jul og bursdag samtidig :)
Takk snille dame! 

7 kommentarer:

  1. i WANT TO MEET A LADY LIKE THAT! LUCKY YOU!

    SvarSlett
  2. Herlig - og det er det vel unt!

    SvarSlett
  3. Ska sei!

    Og 17. mai og nyttårsaften også!

    Så mye flott - kunne ønske jeg og fikk en telefon fra ei slik dame;-)

    SvarSlett
  4. Very nice things. I like :-)

    SvarSlett
  5. For ei kjempesnill dame! :) Godt at det finst slike :) Nydelege skattar, du er jammen heldig.
    Ha ein retrofin dag :)

    SvarSlett
  6. Så moro da. Så flotte saker også. :)

    Det trekkes blogglotteri på bloggen min på søndag så stikk innom og ta med deg noen lodd :)

    SvarSlett
  7. Heldiggris! Det er så flott med de nydelige retro/70-talls fargene. Og jeg husker de fargeglade koppene, vi hadde de i mitt barndomshjem. Måtte mimre litt :)

    SvarSlett