tirsdag 12. april 2011

Funnene mine

 Det er helt herlig å se på alle bruktfunnene til folkene i blogglandet, så nå er det på tide å vise fram mine. Jeg er kjempefornøyd med det jeg har funnet, for meg er det både jul og bursdag samtidig!
 På stoff-fronten har jeg funnet mange gode dynetrekk og gardiner som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til... men det er så kjekt å ha. 
 En av favorittfunnene var disse vintage-skoene. Se på de søte rundingene! 
 Elsker stoff med hjerter, og dette har jeg ønsket meg lenge. 
 Sengetøy som får hjertet til å banke...
 Fant også to søte gardiner med fine barnemotiv. 
 ...og disse barnegardinene med helt herlige motiver. 
 Dette er et av funnene fra England som jeg hadde glemt å ta bilde av. 
 Veldig fornøyd med dette søte lakenet!


Håper dere får en fin uke! 

9 kommentarer:

  1. For noen flotte funn! Ja, det hjertestoffet var ekstra fint. Liker veldig godt patchworkveggen din også - skikkelig fargekick.
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Oi, det var mange godbiter!!!! Fine stoff!

    SvarSlett
  3. Hvor finner dere alle tekstilene?!? Ære mulig?

    Bra fangst! Jeg kan bare ikke skjønne hvor folk finner alle de fine tekstilene. Mulig dere går rett til tekstilavdelingen, jeg strener mot porselenet først, da mister jeg vel alle tekstilskattene på bare noen minutter. Jaja, sånn er det, man må av og til velge;)

    Det blå med hjerter er definitivt finest, jeg ville sydd meg skjørt av det :D

    SvarSlett
  4. Hjertestoffet var fantastisk fint!!!

    SvarSlett
  5. Så mange fine lappetepper du kan få til med disse stoffene!!! =)

    SvarSlett
  6. Sengetøyet med den store grønne blomsten var helt fantastisk! Så mye fint du fant :-)

    SvarSlett
  7. Kjempefine funn da gitt!!! Heldige du! Hjertestoffet va herlig :-)

    SvarSlett